1 באפריל 2010

פריחה



פריחה. זה החלק הכי יפה באביב. פרחים מכל סוגים נפתחים לשמש והחום העוטפים אותם. הרבה צבעים,  דבורים  וריח מתוק שמרחף באוויר. איזה יפה, אהה.  יש הרבה סוגי פרחים ואיזו אישה לא אוהבת פרחים?! האמת שזו היתה שאלה רטורית כי אני מכירה כמה נשים כאלה. אבל לכל אחת שכן אוהבת יש פרח מיוחד שהיא אוהבת מכול. אני למשל הכי אוהבת ורד בורדו – פרח עדין וחזק בעת ובעונה אחת. אני גם מאוד אוהבת פרח שניקרא ליזיאנטוס- על גבעול אחד יש הרבה פרחים עדינים (לקח לי שנה לזכור את השם).  פרחים מהווים כמובן חלק חשוב ונכבד בעולם הסקראפ. הוספת פרחים לכל דף, כרטיס או כל יצירה אחרת "משדרגת" את היצירה, אבל יש להשתמש בהם בטוב טעם כמובן.
יש הרבה חברות שמוכרות פרחים שיוכלו להעשיר את היצירות שלכם, כמו  חברת ''פרימה'' למשל.בנוסף,  יש הרבה תבניות שיעזרו לכם להכין פרחים. ותמיד, אבל תמיד יש לנו את הידיים שלנו כדי ליצור כל פרח שקיים בעולם, אם רק נרצה. כל אחד בוחר בשיטה שנוחה לו. השראה יש בשפע, בטבע כמובן.
ואחרי ההקדמות בואו ניגש למלאכה:
·         אפשר ליצור פרחים ממגוון חומרים – נייר, סרטים, כפתורים ועוד היד נטויה. כמו בכל תחום אחר – אל תפחדו לנסות.
·         קבלו השראה מהטבע – בחרו בפרח שאתם אוהבים, בצורה שלו, בצבעים.
·         אל תהססו ליצור פרחים ביד חופשית.
·         שלבו סוגים שונים של פרחים (קנויים עם כאלה שעשיתם לבד, או כאלה מפאנץ').

קפיצה קטנה לבלוגים שמופיעים ברשימה תוכלו ללמוד לעשות סוגים שונים של פרחים –


ובלוגים בעברית

 בלוג עם הרבה  הדרכות שוות בנושא

אם קיבלתם השראה מהקישורים שצירפנו – נשמח לראות תמונות של העבודות שלכם, אותן אפשר לשלוח למייל המגזין scrapaholic.magazine@gmail.com.

תהנו וחג אביב שמח!!

אמיליה.

2 תגובות:

אילנית אמר/ה...

חג שמח בנות,

פרחים זה באמת אחד הדברים שאני הכי אוהבת וכשיש ברשת הדרכות כאלו מקסימות שאני יכולה להכין פרחים בעצמי- זה נפלא.

תודה על השיתוף והקישורים

חג שמח
מאילנית

yaffa אמר/ה...

יופי של רשומה, אוהבת פרחים
אפשר להוסיף קישור
http://tipnut.com/paper-flowers/