18 באפריל 2010

מוזה מאותגרת

חן רוזנברג


שלום לכולם!!

החל מהשבוע מצטרפת אלינו חברה חדשה בצוות האתגר. נעים להכיר -
 הדר בן שדה, בת 40, אמא לשלושה (נגה 11.5, אסיף 7.5, נדב 3.5), נשואה לאביב וגרה ברחובות.

ביום יום אני משלבת, כבר המון שנים, בין שתי אהבות שלי: חינוך ומדעים. בשנים האחרונות החינוך 'משתלט' ואני עוסקת בניהול מרכז המדע לילדים 'חווידע טבע חולון' שהוא מוזיאון מדע אינטראקטיבי.
כל חיי עסקתי ביצירה; כשחברותי שיחקו בברביות - אני תפרתי בגדים לברביות, כשהפימו נכנס לאופנה - הכנתי חרוזים וכלים בכל שיטה אפשרית, כשחסר לי תכשיט לשמלה-מיד הכנתי לי כזה וכן הלאה.
לפני קצת יותר משנה נחשפתי במקרה לתחום הסקראפ וליתר דיוק - לעיצוב כרטיסים.
אחרי המון שנים של מעבר מחומר לחומר, מטכניקה לטכניקה - הרגשתי פתאום שמצאתי את עצמי, שזה מה שבאמת אני אוהבת ליצור. ומאותו רגע - לא הפסקתי!
הדר משתתפת באופן קבוע באתגרים השונים של המגזין ולכן היא נבחרה להצטרף לצוות האתגרים. הדר - ברוכה הבאה!!

השבוע האתגר שלנו מתפרסם יומיים לפני יום העצמאות והאתגר יהיה בהשראתו. אנחנו מבקשות מכם להכין כרטיס בצבעי כחול - לבן ועוד צבע אחד לבחירתכם.
הנה מה שהכינה  הדר -
נושא הפריחה אמור להעלות אצלי המון אסוציאציות: לבעלי קוראים אביב, את המאסטר והדוקטורט שלי עשיתי על פרחים....בקיצור לא חסר. אבל הדבר הראשון שעלה לי בראש כשראיתי את הנושא היה שהפעם אני חייבת לנסות להשתמש בטכניקה של Quilling. זו טכניקה ליצירת קישוטוני נייר ע"י גלגול רצועות נייר. תמיד רציתי לנסות ואף פעם לא התפניתי... מכיוון שבאתגר אין הגבלה לכחול לבן בלבד - הוספתי גם ורדרד כדי 'לחזור לעצמי'...


















והנה הכרטיס שאני הכנתי -














הבסיס הוא קארדסטוק בגוון חום, הדפים הם של Making Memories והחותמת היא מסט חותמות של Hero Arts.

אז קדימה, גשו לעבודה וזכרו - הנושא שלנו החודש הוא אביב ופריחה והנושא צריך לבוא לידי ביטוי בכרטיס. את העבודות שלכם אתם יכולים לשלוח אלינו למייל scrapaholic.magazine@gmail.com עד סוף החודש.

תהנו!!
חן

אין תגובות: