28 במרץ 2010

מוזה מאותגרת - אתגר חודשי

חן רוזנברג


שלום לכולם!


בכל יום ראשון במהלך החודש אנחנו מעלות אתגר שבועי. ביום ראשון האחרון של כל חודש נעלה אתגר חודשי שיהיה גדול יותר. אם באתגרים השבועיים ביקשנו מכם להכין כרטיס לפי קריטריונים שונים, באתגר החודשי נבקש מכם להכין משהו קצת שונה. גם כרטיסים יתקבלו בברכה, אבל נשמח לראות עבודות שונות.
בהמשך לחגיגות חודש האישה במגזין, האתגר הפעם סובב סביבנו, הנשים. אנחנו רוצות לראות עבודות שלכן על עצמכן, למענכן.
כבר הרבה זמן שאני מחפשת מחברת שתכיל את כל הדברים המיותרים והלא כ"כ קשורים שיש לי בראש.
לאתגר הפעם הכנתי לעצמי מחברת כזו.
הכריכה עשויה מקרטון גלי, מקושטת בשאריות שהיו לי על השולחן. את השם שלי כתבתי בצבעי Copic ויצרתי פרחים מעיגולים בגדלים שונים.


 במקום חוצצים הכנסתי מעטפות משרדיות -


והנה מחברת שמכילה את כל השטויות שלי ובזכות הטבעות אני יכולה להוסיף עוד חוצצים ושטויות.
את העבודות שלכן לאתגר החודשי אתן מוזמנות לשלוח אלינו במהלך החודש הקרוב.



תהנו!
חן.

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אם יש משהו שאני לא עושה זה פרוייקטים בשבילי שסובבים סביבי (אין לי הסבר למה) ואני חושבת שהרעיון לאתגר מצויין ואכן מאתגר אותי כפליים.
רציתי לשאול: האם כל פרוייקט תופס? עד מתי להגיש?

scrapaholic אמר/ה...

יערה, אני שמחה שהצלחנו לאתגר אותך :).
כל פרוייקט מתאים לאתגר הזה - כל עוד הוא עשוי מנייר (או שחלק דומיננטי ממנו עשוי מנייר). את האתגר אפשר לשלוח עד ה-27.4, יום לפני האתגר החודשי הבא.
תהני!