26 באפריל 2010

מוזה מאותגרת - אתגר חודשי

חן רוזנברג


שלום לכולם!


כידוע לכם הנושא של הגיליון שלנו החודש הוא אביב ופריחה. האביב מביא עמו ימים שטופי שמש ואין כמו התקופה הזו של השנה כדי לנצל את ימי השת השמשיים להנאות הקטנות של החיים.
האתגר האחרון שלנו החודש הוא בהשראת השיר "שבת בבוקר" -


"שבת בבוקר"


אריק איינשטיין
מילים: תרצה אתר
לחן: יוני רכטר


שבת בבוקר! יום יפה,
אמא שותה המון קפה,
אבא קורא המון עתון
ולי יקנו המון בלון.


אפשר ללכת לירקון, לשוט שם בסירה,
או לטייל עד סוף הרחוב ולשוב בחזרה,
אפשר לקטוף פרחים, כאלה שלא אסור,
ואפשר ללכת
עד הגן
ולראות שהוא
סגור.


האתגר שלכם השבוע הוא ליצור בהשראת השיר. שתפו אותנו בימי השבת שלכם, במסורות שלכם, ביום שבת מיוחד שחגגתם או בשבת של מנוחה.


הנה מה שהכינה הדר לאתגר:


כשחשבתי על השיר, 'נתקעתי' כל הזמן בשורה ''אבא קורא המון עיתון''. התחלתי לחשוב על זה, לא זכור לי שהורי קראו יותר עיתונים בשבת לעומת יום רגיל... המשכתי וחשבתי על זה שאצלנו בבית בכלל לא קוראים עיתונים רגילים, לא בימי חול ולא בשבת. אפילו כשנותנים לנו בחינם בתחנת הדלק אנחנו לא לוקחים...
העיתונים היחידים שאנחנו כן קוראים הם המוני מגזינים לעיצוב פנים שאנו מנויים עליהם ועיתוני ילדים שהילדים ביקשו לעשות להם מנוי.
ולכן - החלטתי להכין לאסיף קופסה עבור עיתון הילדים השבועי 'דיסני' שאליו יש לו מנוי. (כמובן שעכשיו צריך להכין עוד אחת - גם נגה רוצה לעיתון שלה...).
חומר הגלם העיקרי הוא קופסת קורנפלקס של תלמה. פותחים בזהירות, הופכים - הצד הפנימי מאוד יפה לטעמי - חותכים בצורה הרצויה, מקפלים חזרה ומדביקים. כך הכנתי גם לי פעם שלל קופסאות לאיחסון הקארד-סטוקים שלי - זה בדיוק הגודל המתאים!
לעיטור שולי הקופסה השתמשתי בקארד סטוק של אוקטובר אפטרנון שפינצ'צ'תי עם פאנץ' סקאלופ גדול, האותיות בעברית הן מקסם שימושי כמובן, האותיות באנגלית הן מקיט של קוסמו קריקט וליכלכתי אותן קצת בדיו טורקיז.
המפלצת נגזרה גם היא מקארד סטוק של אוקטובר אפטרנון והודבקה על בריסטול מפונצ'ץ'.









והנה מה שאני הכנתי -
ביום שבת לפני שבועיים התעוררנו, שותפתי לדירה ואני, בפרץ של אנרגיה והחלטנו להכין ארוחת שחיתות. אני הייתי אחראית על הפנקייקים (תערובת של בית הפנקייק) ושותפתי היתה אחראית על פירות ההדר (מיץ תפוזים ואשכולית חתוכה). והנה התוצאה מובאת לפניכם -







5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אהבתי את האתגר ואת היצירות שלכן!!
אני אשתדל להשאיר עוד תגובה עם לינק ליצירה שעונה על קריטריון האתגר...

לימונדה אמר/ה...

מזמן אני כבר משתמשת בקופסאות קורנפלקס כמעמדים אבל לא חשבתי להפוך לצד הפנימי. תודה על הרעיון

KmoRakefet אמר/ה...

יופי של עבודות. אצלי השיר דווקא עורר משהו אחר...וקשור דווקא לשישי בבוקר הנה הקישו:

http://kmorakefet.blogspot.com/2009/11/i-am-participating-for-my-first-time-in.html

Unknown אמר/ה...

הנה מיני אלבום שכולל תמונות שצולמו בשבת בבוקר לפני חודשיים בערך...

http://shir-benovich.blogspot.com/2010/05/ayalon-park.html

אנונימי אמר/ה...

בחרתי בשורה מהשיר "ולי יקנו המון בלון".... עליז וצבעוני :)

http://docs.google.com/present/view?id=df8zprp_94r7tfxmfc