8 ביולי 2009

הצוות שמאחורי המגזין



אמיליה מזור (Kemilia):
בת 26, גרה בצפון עם בעלי ושני חתולים מהממים שעושים בלגנים ומתנהגים כמו חתולים.
דוברת שלוש שפות: רוסית, עברית ואנגלית.אני בן אדם אופטימי שיודע שהחיים קלים, גם כאשר הם ממש לא.
תחביביי (ויש לי הרבה): ספרים ברוסית - בעיקר פנטזיה. משתתפת ב“משחקי תפקידים”, אוהבת ליצור וכמובן מכורה לסקראפ (אלא מה?), אוהבת גם חרוזים, מפיות וצילום.
מה שאני הכי אוהבת זה לחיות. זו מתנה גדולה ואני מקוה שהיא תשאר לכמה שיותר.
הבלוג שלי:
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=craftygirl&passok=yes





עדיה ברקוביץ (אם דו גורית):
בת 36, “הזקנה” שבחבורה, נשואה מליון שנה ואמא לשניים, בן תשע ובת שנה וקצת, שעושים לי בית ספר כל אחד על פי גילו.
מתגוררת עם החבורה בצפון הארץ, גרפיקאית במקצועי, אמא במשרה מלאה ויוצרת... כשיש זמן.
אוהבת בעיקר לצייר, אבל משתדלת להתנסות גם בסוגים אחרים של אמנות ויצירה, ביניהם סקראפ.
שטותניקית בנשמה, קשקשנית בלתי נלאית וצינית עם חוש הומור קצת מוזר.
משוגעת על בעלי חיים - כלבים בעיקר (וגם קצת בראש), חובבת אפיה ואכילת עוגות!
הבלוג שלי:
http://buligaia.blogspot.com




חן רוזנברג (cheniros):
בת 28, גרה בצפון עם המשפחה (הורים ושני אחים) ובשנתיים האחרונות האהבה שלי לסקראפ הולכת וגוברת.
אני אוהבת במיוחד להכין כרטיסים ואלבומים למיניהם, אבל כל דבר מתקבל בשמחה.
אני מאלה שאוהבים לאגור דברים ולכן יש לי הרבה מאוד דפים, חותמות וקישוטים שאני ממש לא משתמשת בהם וכנראה גם לא אשתמש בהם בזמן הקרוב...
אני מאוד אוהבת לקרוא ספרים (יש לנו ממש ספרייה בבית, גם אותם אני אוגרת).
אני אדם אופטימי מטבעי, אבל אוהבת לקטר הרבה והמוטו שלי הוא שאי אפשר לקבל הכל בחיים.




שלומית עינצ’י (adrian-dz):
בת 28, גרה בחיפה ונשואה חמש שנים וקצת לבעלי אלון (מי הבטיח לי קאטל?) שסובל אותי ואת השגעונות שלי כבר 10 שנים.
לומדת תואר ראשון בניהול יחסים בינלאומיים. דוברת עברית ואנגלית וקצת פורטוגזית.
מטבעי, אני תמיד מנסה לראות את חצי הכוס המלאה ולמצוא את הטוב ברוב הדברים שקורים, מאמינה שהכל לטובה ותמיד ניתן לשנות את העתיד אם רוצים.
תחביביי העיקריים הם: קריאה, בישול ואפיה ובעיקר “אלון תשמע, יצא עכשיו...אז מתי אתה קונה לי?”
בתחום האומנות נמצאת הרבה מאוד זמן ויש לי שתי אהבות עיקריות, נייר וחרוזים ואם ניתן לשלב ביניהם, אז מצוין.
הבלוג שלי: http://www.tapuz.co.il/blog/UserBlog.asp?Blogid=119982

אין תגובות: