28 במאי 2010

נסיעת מבחן - פינת הסיקורים (חלק ב')

צוות סקראפהוליק

המוצרים באדיבות לימור מ"קסם שימושי". 





* ערכה להכנת קופסה מתפוצצת, מבית היוצר של "קסם שימושי". עלות הערכה 30 ש"ח. להשיג אצל לימור מקסם שימושי.





עדיה:
ערכת הקופסה המתפוצצת מגיעה שטוחה, עם הוראות להכנתה. לקופסה 4 חלקים, 3 לקופסה עצמה ואחד למכסה, כשהחלק החיצוני של הקופסה נראה כמו פרח ומטרתו לדעתי, להחזיק את חלקי הקופסה לסגירה נוחה יותר של המכסה.
הקרטון ממנו עשויה הקופסה הוא קרטון חזק, עבה יותר מקארדסטוק רגיל ובעל מרקם חלק ומעט מבריק.
על חלקי הקופסה מסומנים קוי קיפול המקלים מאוד על קיפול הקופסה.
לרוב, קופסה מתפוצצת מתפקדת כאלבום תמונות, אבל אני בחרתי להפוך אותה למעין מיצג של ציטוטים בעלי משמעות בעיניי.
השתמשתי בחותמות, צבעי ספריי, דיו דיסטרס וג'סו. ללא ניירות כלל. החתמה בעזרת דיו שמתייבש לאט עשויה להיות בעייתית על סוג הקרטון ממנו עשויה הקופסה, מאחר והדיו נמרח. אזהרה זו מופיעה גם בדף ההוראות המצורף לערכה, אך ניתן להתגבר על כך על ידי ייבוש הדיו עם אקדח חום.
לסיכום, מאחר וכל חלקי הקופסה מגיעים חתוכים ומוכנים לקיפול, העבודה עם הערכה מהנה, קלילה ואינה יוצרת תסכול אצל מי שלא אוהב להתעסק עם מדידות וחיתוכים מיותרים. הוראות קיפול המכסה ברורות מאוד ולכן הקיפול קל, נוח ומהיר.
מחיר הערכה אינו יקר כלל, בהתחשב בחסכון הזמן שבמדידות, חיתוכים וקיפולים, מה שהופך את עיצובה למהיר וקל יותר.











אמיליה:


קיבלנו ערכה לעיצוב ''קופסה מתפוצצת'' שכוללת: שלוש שכבות של הקופסה עצמה ומכסה.
זה היה אתגר רציני בשבילי, אבל בסוף החלטתי שאני אעשה מתנה לחונכת שלי כתודה על כל העזרה שלה.
גודל: מעולה. גם לעיצוב עצמו וגם לאחסון.
מבנה:  נוח. מצד שני יש בו מינוס אחד (שהפריע לי אישית), השכבה הראשונה שמעוצבת כפרח ובגלל זה אחרי שזה מעוצב, פחות נוח לדפדף בין השכבות מאשר בקופסה רגילה.
מחיר: 30 ש''ח. מחיר מעולה לערכה כזאת.
נהניתי מאוד לעבוד עם הערכה. זה חוסך הרבה מדידות, גזירות ותסכול מכך שזה לא יוצא ישר.
אני אומרת: למה לא הייתה ערכה כזאת קודם?! ממליצה בחום.











חן: 

הקופסה מגיעה מוכנה, רק צריך לקפל ולעצב. אני בעד דברים אינסטנס והקופסה הזו היא בדיוק בשביל אנשים כמוני.
הקופסה עשוייה מקרטון קשיח ההופך אותה לעמידה יותר. הקרטון עצמו הוא קרטון מבריק וזה התגלה כדבר בעייתי כאשר החלטתי לצבוע את הקופסא בצבע אקריל היה צורך בשתי שכבות מכיוון שהצבע לא "נתפס" כמו שצריך על הקופסה.
בנוסף, אחרי שהדבקתי את התמונות והשתמשתי בדבק דו צדדי ספוגי, גיליתי שהקופסה לא נסגרת והיה צורך לחתוך את החלקים המקשרים בחלק החיצוני של הקופסאה.
לסיכום, הייתי מעצבת את הקופסה בדרך אחרת אם הייתי צופה מראש את הבעיות שהיו לי ובכל מקרה לדעתי הקופסה בהחלט שווה את המחיר שלה אבל רק לעצלנים כמוני.









4 תגובות:

gurim אמר/ה...

מדליק. טוב לדעת שאפשר לרכוש כזה דבר.

Halit Erez אמר/ה...

הקופסאות פשוט מהממות אחת אחת, נורא נרוא אהבתי איך כל אחת לקחה את זה לכיוון וסטייל אחר, רעיונות נהדרים וטונה של השראה תודה לכן!!

אנונימי אמר/ה...

הכתבה יפה והקופסה הורודה מקסימה. חבל שלא הסבתן בהתחלה מה זו קופסה מתפוצצת...

nits אמר/ה...

יצאו לכן עבודות מקסימות