11 במאי 2010

מוזה מאותגרת - הפכים נמשכים

חן רוזנברג


שלום לכולם!!
אני מתנצלת על העיכוב בהעלאת הפוסט לבלוג.

האהבה היא עיוורת, את זה אנחנו יודעים והוכחות לכך ניתן למצוא לאורך ההיסטוריה. כבר קרה שנתקלנו בזוגות שונים ומשונים - למשל - האישה כי גבוהה בעולם והגבר הכי נמוך בעולם -



















או ג'וליה ולייל



















צ'אק ולארי (אדם סנדלר וקווין ג'יימס)













או צביקה פיק ושירה


















השיעור שלימדו אותנו כל הזוגות האלה הוא שהפכים אכן נמשכים וזה נושא האתגר שלנו אליכם. כל זוג הפכים מתאים - שמש וירח, גבר ואישה, כלב וחתול, גבר וגבר, יפה וחיה - כל העולה על רוחכם.

הנה מה שהכינה הדר -

מיד היה לי ברור שאני שמה זוג כלשהו על הכרטיס; הזוג יהיה ביחד כשהכרטיס סגור ולחוד כשהכרטיס פתוח.
הזוגות החביבים הם מדבקות צ'יפורדים מסט שקניתי אצל נתנאלה, את הכרטיסים ייצרתי מקארדסטוקים עם הבלטה של נקודות, הרקע הטורקיז מדף של סספרס, הרקע האדום - קארדסטוק נטול שום כיתוב ומתחתיו מציץ דף של ג'ני בוילי.  התפרים - במכונה כמובן.



















והנה מה שאני הכנתי -

בחרתי בצמד - גבר ואישה והכנתי כרטיס אהבה. קצת נמאס לי מלבן, ורוד ואדום אז החלטתי ללכת על כרטיס צבעוני יותר. דמויות הגבר והאישה נחתכו בקאטלבאג, החותמות מסטים של Hero Arts והוספתי לב מסול שחור. וזו התוצאה -


ועכשיו תורכם - שלחו אלינו את הכרטיסים שלכם לאתגר למייל - scrapaholic.magazine@gmail.com.
מהם ההפכים שלכם?



אין תגובות: