17 במאי 2010

מוזה מאותגרת - שילוב צבעים

חן רוזנברג

שלום לכולם!

השבוע נחגוג את חג שבועות ובשבועות לובשים לבן. למה לבן? בגדים לבנים מסמלים את הטוהר והניקיון. במעמד הר סיני נאמר: (י) וַיֹּאמֶר ה' אֶל מֹשֶׁה לֵךְ אֶל הָעָם וְקִדַּשְׁתָּם הַיּוֹם וּמָחָר וְכִבְּסוּ שִׂמְלֹתָם: (יא) וְהָיוּ נְכֹנִים לַיּוֹם הַשְּׁלִישִׁי כִּי בַּיּוֹם הַשְּׁלִשִׁי יֵרֵד ה' לְעֵינֵי כָל הָעָם עַל הַר סִינָי: ... וַיֵּרֶד מֹשֶׁה מִן הָהָר אֶל הָעָם וַיְקַדֵּשׁ אֶת הָעָם וַיְכַבְּסוּ שִׂמְלֹתָם: (שמות פרק י"ט י-יד).
ולכבוד החג - אתגר שילוב צבעים. באתגר הפעם אנחנו מבקשות מכם להכין כרטיס בשילוב הצבעים לבן, לבן ולבן. וזכרו - נושא המגזין החודש הוא חתונות.

הדר הכינה שני כרטיסים:

כרטיס ירח דבש

את הכרטיס הזה הכנתי בהשראת עוגת כלה – הרבה שכבות, אחת קצת יותר קטנה מהשנייה ולמעלה פרחים וקישוט של זוג. בכרטיס הזה השתמשתי בשאריות של קארדסטוקים, בריסטולים וכותנה לבנה. השכבה הפרחונית היא מקיט Wedding של Making Memories. החלוקים שלו ושלה הם מקיט מדבקות של Jolee's boutique, כשראיתי אותם ישר ידעתי לאן הם שייכים. האותיות מודבקות על פיסת בריסטול והתפרים – במכונה.



















כרטיס פרחים
אתגר הצבע הלבן מיד הוביל אותי לכיוון של קווילינג, שבו אין גבול לאפשרויות המשחק... את הקישוטים הכנתי מבריסטול רגיל, ברקע – דף לבן עם הבלטת הנקודות - וזהו.


תודה הדר!

ועכשיו תורכם - שלחו אלינו את הכרטיסים הלבנים שלכם למייל המגזין ונשמח לפרסם אותם בחודש הבא.

חג שבועות שמח!!



אין תגובות: