24 במרץ 2010

נסיעת מבחן - פינת הסיקורים


צוות סקראפהוליק


המוצר: חותמת סיליקון Mother and Daughter, מבית Leere Aldrich, באדיבות נתנאלה.קום אורך החותמת כ- 10 ס"מ, מחירה: 45 ש"ח, ניתן להשיג אצל נתנאלה.




חן: 
החותמת ידידותית למשתמש – נדבקת בקלות על הבלוק האקרילי וקלה לניקוי עם מגבונים. ניסיתי להחתים אותה עם מספר סוגים של דיו וההחתמה יצאה שלמה בכל פעם וזו נקודה חשובה עבורי.
נעזרתי בחותמת כדי להכין כרטיס לאמא שלי אבל לאחר הכנת הכרטיס ולאחר ששככה קצת ההתלהבות הראשונית נראה לי שהחותמת לא ממש שימושית. היא שימושית למי שמעצבת אלבומים להורים או ילדים ויכולה להיות מאוד שימושית למי שמוכרת כרטיסים – אבל אני לא חושבת שאעשה בה שימוש מוגבר. המחיר של החותמת בהחלט סביר אבל צריך לקחת בחשבון את השימושיות שלה.





אמיליה: 
החותמת מקסימה ומאוד מיוחדת בעיניי. היא מראה אהבת אם לבת ובילוי משותף שלהן.  אז עשיתי כרטיס ליום האם. לקחתי קארדסטוק של חברת American Crafts , מדפים של בייסיק גריי חתכתי מספר צורות ושילבתי את כולן בכרטיס. שמתי כמה סיכות מתפצלות בצורת כוכבים.  הדבקתי החתמה של החותמת שצבעתי. ציירתי על הכול  קו בעט שחור כדי שיראה משולב יותר.
האורך של החותמת מעולה. והמחיר  שווה לכל כיס.  





עדיה: 
החותמת חמודה מאוד. מיד ידעתי שאעשה בה שימוש בדף אלבום לי ולבתי גאיה. השימוש בה נוח מאוד, אם מחליטים לצבוע אותה, היא יכולה להוות ציור מקסים. בדף הנוכחי בחרתי להחתים אותה בדיו שחור ולצבוע אותה באופן חלקי בעזרת עט לבן בלבד, כדי להדגיש אותה על צבעי הרקע.
למרות השימוש המקסים שלה בדף, קשה לי לחשוב על שימושים נוספים עבורי לחותמת. אני מניחה שהיא יכולה להתאים לכרטיסי ברכה ליום האם, אבל לדעתי השימוש בה מאוד מוגבל. במידה והיתה מגיעה כחלק מסט של חותמות דומות, אני חושבת שהמחיר היה מצדיק זאת.








עוברים טסט עם...   
                                                  
סיקור קיט The boyfriend וקיט Earth love

חן: 
הקיט של The boyfriend מאוד שימושי לאלו מבינינו שיש להן בנים (או חבר) אבל לא רק. הדפים נהדרים ומתאימים, בעיני, גם לילדים קטנים וגם למבוגרים יותר. מדבקות הצ'יפבורד משלימות את הליין ומאפשרות ליצור עבודות במגוון נושאים.
הכנתי מהערכה מספר כרטיסים בנושאים שונים ושלט לדירה.






הליין החדש של CC כ"כ יפה שהיינו חייבות לחלק בינינו גם את הקטלוג המשגע שלהם. בקטלוג מוצגות דוגמאות מרובעות של הליינים השונים ומהן אפשר להכין קישוטים ולהשתמש בהן בעבודות שלנו. את הדוגמאות חוררתי בפאנצ'ים עגולים ומחלקם יצרתי פרחים. את העיגולים פיזרתי על הכרטיס והוספתי כיתוב – פשוט וקל.



מלבד כרטיסים הקיט מושלם לדפי אלבום או מיני אלבום לילד או לחבר, הדפים צבעוניים ומיוחדים וכיף לעבוד עם הדוגמאות שלהם. המחיר של הקיטים בחו"ל בהחלט משתלם ושווה להשקיע במספר קיטים וליהנות מהמגוון הרחב שיש להם להציע.


אמיליה:
שמחתי מאוד כשקיבלתי את קיט Earth love של קוסמו קריקט. הקיט כל כך מקסים שהיה לי קשה מאוד להחליט מה לעשות איתו.
הכרטיס נולד די מהר בגלל היופי והאיכות של החומרים. מאוד קל לעשות כרטיס כזה. פשוט חתכתי מנייר שתי חתיכות בגודל שרציתי, עברתי על הקצוות עם דיו, הדבקתי אותם על קארדסטוק של
American crafts, אחר כך גזרתי כיתוב מדף הכיתובים וצ'יפבורד- מדבקה מוכנים, לקחתי לב ופרפר. סידרתי כדי שיראה אך שרציתי וזהו, כרטיס מוכן. פשוט עד כדי כך. איזה כיף.


כמובן שמאוד התלהבתי מהקיט הזה ורציתי לעשות משהו נוסף, אבל קצת יותר מיוחד... החלטתי לעשות מתנה מיוחדת לחברה שלי, הרי החודש אנחנו מדברים על נשיות והעצמה נשית. אז ישבתי והכנתי כרטיסי גירוד שבתוך כל כרטיס היה תיאור כמו: יפה, מדהימה, חכמה וכו'... 31 כרטיסים במספרם לכל יום בחודש.
ואך זה קשור לקיט של קוסמו קריקט? איזו מתנה אפשר להביא בלי קופסה יפה?! אז החלטתי שמהדפים מהקיט אני עושה קופסה.  גם כדי לשים שם את הכרטיסים וגם כדי שיהיה לה לאחר כך, לשים כל מיני פיצ'יפקס.
לקחתי נייר דו צדדי מהקיט ומדדתי כדי שתהיה לי קופסה יפה. הכנתי גם מכסה מהצד השני של הנייר ששימש לקופסה. על המכסה הדבקתי כיתוב (מאותו דף כיתובים) שהתאימה לי מאוד ומדף המדבקות לקחתי כיתוב נוסף והדבקתי מעל הראשון. בצדדים הדבקתי מדבקות בורדר (מהקיט) ואז לקחתי ממדבקות הצ'יפבורד לב צהוב, פרח והדבקתי עוד כמה פרחים מנצנצים וזהו הקופסה שלי מוכנה. 










עדיה:
כשקיבלתי את קיט ה- Boyfriend, היה לי ברור שאכין ממנו מיני אלבום ליובל...הגבר הקטן שלי.
בנוסף לקיט, קיבלתי גם דף צ'יפבורדים גדול באותו נושא. השתדלתי להשתמש רק בחומרי הקיט, הוספתי פה ושם תוספות שאינן מהקיט, אבל נשארתי עם עוד דפים רבים וחומרים שמהם ניתן להכין עוד מיני אלבום ויותר. השתמשתי בדפים כדפי רקע וגם כקישוטים שונים ששולבו בתוך האלבום עצמו.
הקיט מקסים ומגוון והעבודה איתו זרמה נפלא. 















 מבחינתינו, הם...

           










8 תגובות:

mekoopelet אמר/ה...

ביקורת נהדרת, ממש כיף לקרוא סיקור של המוצרים בתוספת העבודות המקסימות שלכן.
תודה

מלי אמר/ה...

יופי של פינה, אהבתי

הבלוג של אלישקה אמר/ה...

אחלה פינה!
איזה DT משובח אתן!!!

אנונימי אמר/ה...

איזה רעיון מצויין לפינה.
השילוב עם העבודות מעולה.
תודה וחג שמח.

גורים.

קרן שמש אמר/ה...

רעיון מצוין לפינה.
אהבתי.

Unknown אמר/ה...

מגניב
גם רעיון נהדר לפינה וגם אחלה עבודות
איפה אפשר להשיג את הקיט?
תודה רבה בנות

carmoosh אמר/ה...

רעיון מוצלח ביותר

scrapaholic אמר/ה...

תודה לכן על התגובות, סיקורים למוצרים נוספים כבר מחכים על שולחנינו.

ליערה, שאלת היכן להשיג את הקיט, את קיט Earth love וקיטים נוספים של קוסמו קריקט ניתן להשיג אצל נתנאלה. לא ראיתי את הקיטים בחנויות האחרות בארץ.