2 בספטמבר 2009

מנויים יקרים,

לקראת צאת הגליון השלישי של המגזין סקראפהוליק, עשינו בדיקה והשוואה בין מספר המנויים שנרשמו לקבלת המגזין, לבין מספר ההורדות בפועל שהיו לשני הגליונות הראשונים וגילינו כי לפחות 100 מנויים לא הורידו את שני הגליונות הראשונים.
לכן, אנו מבקשות לבדוק אתכם כמה דברים:
* האם הורדתם את הגליונות? במידה ולא, מה היתה הסיבה? (חוסר עניין במגזין, בעית גודל הקובץ להורדה וכו')
* במידה וניסיתם להוריד את הגליונות אך נתקלתם בקשיים בהורדה, האם פניתם אלינו לקבלת מענה על התקלה?
* במידה והסיבה היא חוסר עניין במגזין, היינו שמחות לדעת זאת כדי להסירכם מרשימת התפוצה ולקבל תמונה ברורה יותר של קוראינו.

אם אינכם מעוניינים להגיב לשאלות אלו במייל והייתם רוצים להשיב באופן אנונימי, נעלה את המייל הזה כרשומה בבלוג המגזין, שם תהיה לכם אפשרות להשיב באופן אנונימי (שימו לב כי יש אפשרות כזו בזמן התגובה).

חשוב לנו לדעת את דעתכם, לכן נשמח לשמוע מכם על מנת לנסות ולשפר, כדי לתת מענה טוב יותר.

צוות מגזין סקראפהוליק

18 תגובות:

yaffa אמר/ה...

אני הורדתיושמרתי לשימושים מאוחרים יותר

שרון אמר/ה...

גם אני הורדתי, לא היו שום בעיות.

פזית אמר/ה...

ניסיתי מספר רב של פעמים להוריד את הגליונות. בסופו של דבר הצלחתי אך נתקלתי בקשיים!

גיל אמר/ה...

לא ממש הבנתי מאיפה אני צריכה להוריד...

גלית אמר/ה...

הורדתי וגם הגבתי:-)

יעל.קיפודים אמר/ה...

הורדתי, היה קובץ קצת כבד אבל ירד!

Orli אמר/ה...

פתחתי אותו ולא שמרתי
השאלה אם זה סופר ....

אורית אמר/ה...

הורדתי (לא היו בעיות בהורדה ) ,שמרתי ונהניתי מאוד

אנונימי אמר/ה...

לצערי לא הצלחתי להוריד.

בתיה בר און (Batya) אמר/ה...

הורדתי ונהניתי.

Unknown אמר/ה...

אני אפילו לא ידעתי שצריך להוריד, ולא הבנתי מדוע אני מקבלת רק חומר כתוב למייל ולא את המגזין עצמו... אולי תוכלו להסביר איך להוריד ומאיפה? תודה מראש :)

קרן שמש אמר/ה...

הורדתי את המגזין הראשון בלי שום בעיה ומאוד נהנתי לקרוא.
את המגזין השני עדיין לא הורדתי, בגלל חוסר בזמן. אני כמעט ולא קוראת מיילים לאחרונה, אבל אני מקווה שבסופ"ש הקרוב יהיה לי יותר זמן ואני מאוד מעוניינת להמשיך לקבל גליונות להבא.

מימס אמר/ה...

בגליון הראשון נתקלתי בבעיה בהורדה, אבל תודות לאמיליה הכל הסתדר.
אני מורידה, קוראת אבל לא שומרת את ההורדה.
מה שכן אני שומרת זה את המייל עם הקישור להורדה.

אנונימי אמר/ה...

לא הצלחתי להוריד את המאגזין. ניסיתי. ונתעתי.
תודה

אנונימי אמר/ה...

הורדתי ושמרתי.
הרעיונות מעולים. היתה הערה לגבי הכתב הקטן של הגליון הראשון, אז החליפו לכתב גדול. לדעתי דוקא הגודל הראשון עדיף, אבל לא בפונט כתב, אלא בפונט רגיל.
הרעיון של יומן קיץ מצא חן בעיני מאד, חבל שלא פרסמו קודם. כבר עשיתי כמה פעילויות ולא צלמתי מספיק. אבל אפשר בכ"ז לשמר חויות גם בלי תמונות.

תמשיכו עם רעיונות מצוינים, וחשיפה ליוצרות מוכשרות.
הייתי שמחה לראות גם משהו שיכול לקדם גם את היוצרות החדשות.
בהצלחה ותודה
Mירי

scrapaholic אמר/ה...

כמה תגובות:
* לאלו שציינו כי לא יודעים מהיכן להוריד את הקובץ, הקובץ של המגזין אינו נמצא כאן בבלוג!
את הקובץ להורדת המגזין מקבלים במייל, לאחר שנרשמים אצלינו במייל של המגזין: scrapaholic.magazine@gmail.com
ונכנסים לרשימת תפוצה.

* לאלו שפתחו את הקובץ בלי להוריד אותו למחשב, אינני בטוחה, אבל נדמה לי שזה לא נחשב להורדה.

* לאלו שנתקלו בקשיים בהורדת הקובץ, אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל.
אנו משיבות לכל שאלה, תהיה או בעיה שעולה.

* למי שהגיב באופן מפורט יותר על בעיות נוספות, בקרוב נעלה סקר ונתייחס לכל הדברים על מנת להבין יותר ולדעת מה צריך לשנות במגזין.

תודה לכולכם על התגובות ושיתוף הפעולה.

עדיה - צוות המגזין

אנונימי אמר/ה...

הורדתי את 2 הגליונות ומאוד נהניתי.
גם אני אשמח אם הכתב יהיה קצת יותר גדול.
תודה על הרעיון של המגזין והעבודה שאתן משקיעות בו.

אנונימי אמר/ה...

את הראשון פתחתי וקראתי בעניין
לא שמרתי על המחשב שלי, אז אולי לא ספר.

את השני לא הצלחתי להוריד,
חשבתי שזה משהו בהגנות המחשב שלי, אז לא פניתי לתמיכה.