7 באוגוסט 2009

גליון מספר 2 בנושא קיץ, יצא לאור!

באיחור של יומיים, אמנם...אבל הוא יצא ונשלח לרשימת התפוצה.
במידה ולא קיבלתם מייל עם המגזין (ובהנחה שנרשמתם לרשימת התפוצה שלנו), שלחו אלינו מייל לכתובת המגזין: scrapaholic.magazine@gmail.com



בהזדמנות זו נסכם את הסקר שהעלינו עם צאת הגליון הראשון...

שאלת הסקר היתה: מהו הכלי הכי שימושי מבחינתכם (אנו משתמשות בלשון זכר ברבים, למקרה שמסתתר בינינו יוצר ממין זכר שעשוי לטעון לקיפוח).
ולתוצאות
במקום הראשון: טרימר
את המקום השני חולקים: משטח עבודה וסרגל
ובמקום שלישי: סכין חיתוך/גרפיקאים



ועם צאת הגליון השני, יש לנו שאלת סקר חדשה:
* האם אתם שומרים שאריות נייר מהעבודות שאתם יוצרים וכיצד אתם מאחסנים את השאריות?
את התשובות כתבו בתגובות לרשומה זו...



בגליון מספר 1, העלינו אתגר לקוראים. היה עליכם ליצור יצירה כלשהי בנייר על פי הקריטריונים הבאים:
נושא: משהו חדש, התחדשות, התחלה חדשה, פעם ראשונה.
הכתבה: * צבע דומיננטי: טורכיז.
* שתי צורות שונות (עיגול, מלבן, ריבוע, משולש, לב וכו' פרח אינו צורה!)
* 3 תמונות
* 4 קישוטים (צ'יפבורד, כפתורים, פרח, מדבקות, ראבאונים). כיתוב וכותרות חופשי.

סרטים, בראדים, ניטים, חותמות – ללא הגבלה.

לצערינו, ההענות לאתגר היתה דלה מאוד (שלא לומר דלה מאוד מאוד מאוד) ולכן אנו מעלים לבלוג את שתי העבודות היחידות שנשלחו אלינו.
החל מגליון מספר 2, אנו מציעות פרס קטן שיוגרל בין שולחי העבודות לאתגר החודשי! ומקוות לראות עוד עבודות שלכם.

את הדף הדיגיטלי הזה, יצרה לאתגר אורלי שמיר:


את דף האלבום הזה לאתגר, שלחה לנו מיכל.

מיכל אחרת, יצרה בעקבות הסדנא המצולמת ושלחה אלינו את העבודה שלה, מסגרת כפולה לתמונה .





שתהיה לכם קריאה מהנה, נשמח לשמוע מכם הערות, תגובות, רעיונות וכמובן לראות את עבודותיכם בעקבות הכתבות ובהמשך לאתגרים (את העבודות יש לשלוח למייל המגזין).

סוף שבוע נפלא ויצירתי.





11 תגובות:

Unknown אמר/ה...

שומרת את השאריות.
בד"כ הרוב זרוק על השולחן עד הקריזה :-) ואז מסדרת בשקיות לפי צבעים עיקריים / לפי סדרה של דפים (אם הן מאותה סדרה והם תואמים - יקבלו שקית משלהם, ללא קשר לצבע).

havivaa אמר/ה...

צוות יקר,
כל הכבוד! מאגאזין 2 יצא לאור והוא בתהליך התפתחות מעניין! נהניתי לקרא בו והבחנתי בשינויים קלים שערכתם בבעקבות תגובות הקוראים!
יישר כוח ! מצפה כבר לבא אחריו!
לגבי ההיענות הדלה לאתגר שהיצבתם במאגזין הראשון - אני חושבת שמספר הקריטריונים שהיצבתם היה מרובה ובלתי ניתן לביצוע - מצב של עודפות יתר. לא הצלחתי ליצור דף עם כל התנאים שהעמדתם ...
הפעם אני חושבת שאכין דף על פי הסקיצה - זה ממש נחמד!
להתראות באתגר...
חביבה

havivaa אמר/ה...

ועוד משהו ... שאריות
את השאריות הקטנות / בינוניות אני שומרת בתוך קופסה. את הגדולות - בתוך תיקייה .
משתמשת בהם לטכניקת ה PAPER PIECING ולהכנת כרטיסים עם רקעים בצורה של קולאז' צבעוני .
חביבה

Chen R. אמר/ה...

חביבה,
תודה רבה על ההארה בנוגע לאתגר - בהחלט ניקח זאת לתשומת ליבנו באתגר הבא ואנחנו מחכות לראות את הפירוש שלך לסקיצה שהועלתה.
חן - צוות סקראפהוליק.

yaffa אמר/ה...

כרגע בגלל חוסר מקום נשארות השאריות בשקיות ניילון ובמגירה, מידי פעם ממיינת לפי גדלים ולאו דווקה צבעים, מתכננת קלסר

אנונימי אמר/ה...

שלחתי ובקשתי את המגזין הראשון וכעת גם השני לא הגיע אלי, כנראה שלא קבלתם את הודעותי החוזרות אחרת בוודאות הייתן מתייחסות, את אתר התגובות אני כן מקבלת , אין לי חשבון gmail אולי פה הבעיה נא הדריכו אותי איך אוכל להעביר אליכן מייל בדרך אחרת. מתה מסקרנות לראות את המגזינים.ורד.ד.

אלישקה אמר/ה...

נהנית לקבל את המגזין (והיומיים איחור עשו יופי של "פרומושיין" למגזין- באמת!

מפאת קוצר זמן לא השתתפתי באתגר הראשון, אך בהחלט צרפתי את האתגר הזה לרשימת ה-דדליינים שלי בתחום..

בעניין השאריות- תלוי מה גודלן. אם הם בגודל קטן וורוד (...) זה בד"כ הולך לשקית המיועדת לביתי...
אם שארית שאוכל לחתוך ממנה בעתיד זה הולך לתיקיית שאריות (שלא תמיד אני זוכרת להסתכל עליה..).

Orli אמר/ה...

שאריות מתחלקות ל-2 אלו שהולכות לפח כי הן פסים דקים או משולשים שאין מה לעשות איתן
אבל את הרוב אני שומרת ומשלבת
בחופש הגדול מצאת שהילדים נהנים להכין מהם עבודות על ידי פינצ'וץ בכל המפנצ'צ'ים הקטנים
וככה יש מזור לראש של אמא
אני מאחסנת שאריות בסלסילה בגובה העינים ובודקת בה לפני שאני מתחילה עבודה כדי לראות מה קורה שם
תודה על המגזין המדליק
אורלי

scrapaholic אמר/ה...

ורד ד.
קיבלנו את המיילים שלך וגם שלחנו אלייך את המגזין.
נשמח אם תוכלי ליידע אותנו שאכן קיבלת את המייל עם המגזין.

עדיה - צוות המגזין

Adva אמר/ה...

שומרת את השאריות - יש לי ארגז מלא בשאריות דפים. בד"כ רק נאגרות, לפעמים נזכרת בארגז בתחילת עבודה ואז חופרת למצוא משהו מעניין :-)

אנונימי אמר/ה...

גם אני שומרת כל פיסת נייר. פעם היתה לי תיקיית קונסרטינה והכל היה מחולק לפי צבעים. התייאשתי !! עכשיו כל השאריות נכנסות למגירה שבה ניתן לחטט כשצריך משהו. ככה גם אפשר להגיע לרעיונות רבים יותר כי נתקלים בכל מיני דפים שלא הייתי חושבת שמתאימים ונמצאו בהחלט מתאימים.

מזל טוב לכן להוצאת הגליון השני,תודה !! יופי של מגזין.

שרון