2 ביולי 2009

התחלה חדשה

אנו גאות להציג בפניכם את ''סקראפהוליק'' - המגזין הראשון מסוגו בארץ שעוסק כולו בעינייני סקראפ. הגיליון הראשון יעסוק בנושאים כמו: משהו חדש, התחדשות ופעם ראשונה... נספר לכם קצת עלינו, על הצוות המעצב והכותב. נארח אורחת מחו''ל , נעביר לכם סדנא למסגרת כפולה, ניגע קצת בחרוזים ובקשר שלהם לסקראפ, נספר לכם על כלי שאינו מעולם הסקראפ אבל משתלב בעולם זה היטב. נארח גם אומנית מהארץ, שתספר לנו קצת על עצמה ותעביר לנו סדנא ליצירת מסגרת מיוחדת וגם נאתגר אתכם קצת... מוכנים?!

המגזין מופץ דרך המייל שלכם כקובץ PDF

והוא חינם... כן, חינם!
הגליון הראשון ייצא ב- 5.7 , כדי לקבל את המגזין, עליכם להירשם דרך כתובת המייל שלנו: scrapaholic.magazine@gmail.com

בנוסף, אתם מוזמנים לשתף אותנו בדעתכם, ברעיונותיכם ולשלוח את עבודותיכם אלינו למייל וזאת על מנת שנוכל להפוך את המגזין הזה למיוחד ומעניין עבורכם.





ועכשיו סקר קטן:
מהו הכלי הכי שימושי בשבילכם?
את תשובותיכם השאירו בתגובות.

40 תגובות:

גלית אמר/ה...

הכלי הכי שימושי עבורי הוא המכחול.
יופי של רעיון ובהצלחה!!
גלית

Eilanit אמר/ה...

היי,
קודם כל מזל טוב לפתיחת המגזין

הכלי הכי שימושי אצלי הוא הטרימר, כשאני חותכת משהו אני חייבת את הטרימר ולמדתי איך לעבוד איתו על הצד הטוב ביותר.

שיהיה בהצלחה
מאילנית eiladean

Mira's place אמר/ה...

מזל טוב על המגזין החדש!

אצלי זה עיפרון, סרגל, דבק וטרימר. בלי שלושת אלה אני אבודה!!! :-)

Mira's place אמר/ה...

אופס... ארבעה דברים!! לא שלושה חחחח :-D

Alexandra אמר/ה...

אצלי זה הטרימר. איזה רעיון נהדר! בהצלחה בנות!

נוית אמר/ה...

מזל טוב ובהצלחה.
קצת קשה לי להגיד מהו הכלי הכי שימושי...
אני יודעת שזה ישמע מוזר, אבל המחשב הוא חלק מאוד עיקרי בעבודה שלי. אחר כך דבק dotnRoll והגליוטינה הקטנה שלי בצירופו של הטרימר.

mekoopelet אמר/ה...

בהצלחה וכל הכבוד על הרעיון והיוזמה (ברור שאני רצה להירשם), הכלי הכי שימושי שלי הוא סכין חיתוך, אין עבודה שלי בלעדיו.

טלי אמר/ה...

המון בהצלחה
הכלי הכי שימושי הוא סכין חיתוך
הכי הכי אהוב - מעגל פינות
רגע... בעצם הקאטלבאג! ואז המעגל...

Unknown אמר/ה...

המון המון המון בהצלחה..!!!
הכלי השימושי הוא כמובן מספרייים, ואיך לא? מכונת תפירה!

Ayelet {Jenny} אמר/ה...

מזל טוב ובהצלחה!
הטרימר כמובן.
יש עוד המון אבל, השמושי ביותר אין ספק, הטרימה.
וכמובן, אספקה שלמה של חומרים מSU!
LOL

Handmade by Hadarling אמר/ה...

איזה יופי! יוזמה נהדרת! מחכה וכמובן מיד נרשמת!
הכי שימושי אצלי - הטרימר, דבק עכבר וסרגל קריעה...

liat.af אמר/ה...

יששר כוח בננות
כל הכבוד על היוזמה המופלאה
אם אתן צריכות עזרה רק תגידו

ובאשר להכלי החשוב ביותר: סכין המעצבים, הסרגל והדו"צ למינהם.

Dafi אמר/ה...

הכלים הכי שימושיםי עבורי הם דבק סטיק ועפרון.
בהצלחה במיזם החדש!

מדינה אמר/ה...

ברכות הצלחה לפתיחה וכל הכבוד ליוזמה!
אצלי הכלי השימושי הראשון בתור-משטח עבודה.

אורית אמר/ה...

מזל טוב והצלחה עם המגזין.
השמושי ביותר אצלי הוא הגליוטינה, פאנצ' עגול ,מעגל פינות והרשימה ארוכה ומתארכת מיום ליום (מה הייתי עושה בלעדי....)

havivaa אמר/ה...

ברכות לקראת צאתו של מגאזין הבכורה שלכן .
בהצלחה!
יוזמה ברוכה !
יישר כוח!
ואצלי: הבסיס - משטח העבודה המתרפא - הוא הכלי חשוב ביותר בעבודה.
חביבה

קרן (פרפרים) אמר/ה...

תתחדשו וכל הכבוד!
הכלי הכי שימושי אצלי הוא הטרימר כמובן...

אנונימי אמר/ה...

בהצלחה!
הכלי הכי שימושי - משטח עבודה

sitar אמר/ה...

איזה יופי של רעיון. שיהיה לכן בהצלחה.

הכלי הכי שימושי אצלי זה הסכין יפני וסרגל מתכת

yaffa אמר/ה...

בהצלחה
אצלי סכין גרפיקאים וסרגל, ומשטח העבודה הירוק

סימה אמר/ה...

אצלי הכלי הכי שימושי הוא סכין חיתוך ואליו מצטרפים סרגל ומשטח ירוק כמובן.
בהצלחה לכן עם האתר

אנונימי אמר/ה...

אצלי הכלים הכי חשובים הם:סרגל מתכת,סכין יפנית ומשטח חיתוך.כל הכבוד על הרעיון והיישום-בהצלחה.
סתיו love

אנונימי אמר/ה...

בהצלחה וכל הכבוד על הוצאת המגזין, מחכה לראותו.

הכלים הכי שימושיים אצלי הם סכין החיתוך, משטח חיתוך וסרגל מתכת.

שרון

Unknown אמר/ה...

How exciting! Good luck girls! I am looking forward to read the magazine :)
My most useful tool is my Fiskars rotary trimmer.
Sorry about the English - virtual keyboard is not my friend.

inbal weisman אמר/ה...

הכלי הכי שימושי הוא הראש שלי. הדימיון, העיניים.

בהצלחה וכל הכבוד על המגזין, שלחתי מייל.
עינבל

קרן שמש אמר/ה...

הכלים הכי שימושיים אצלי הם הסרגל והמספריים.
שיהיה בהצלחה ! וכל הכבוד על היוזמה !
אני כבר נרשמת (-:

הניק זיקוקית תפוס אמר/ה...

בהצלחה!

Orli אמר/ה...

שיהיה בהצלחה!!
אני הכי נהנית מהידים ... הכל בידים שלי
הכלי הכי הכי חשוב (אפילו הדבק נמרח טוב יותר...)
אורלי

Hatuli אמר/ה...

שיהיה בהצלחה!
הכלי הכי שימושי אצלי הוא הטרימר וכשעוסקת בבדים כמובן הגלגלת ומכונת התפירה.

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב!! לכולנו!!
סכין חיתוך.......לא מקורי אבל זו האמת!!

יום נפלא
גלית-ארייה

gallish אמר/ה...

או, סוף סוף אני מצליחה להגיב :-)

גם אצלי הסכין וסרגל המתכת הם בראש הרשימה...

ושיהיה המון המון בהצלחה, יופי של יוזמה!!!

gallish

חגית אמר/ה...

מזל טוב ובהצלחה!
אני חושבת שהכלי הכי שימושי אצלי הוא מספרים קטנים וחדים במיוחד, אבל גם סרגל ברזל וגם קרופ-א-דייל. אה, וגם עט שחור דק. הממ... לא יכולה לבחור אחד! :)

Michal אמר/ה...

ברכות על המגזיו!!!!!

המשטח הירוק - אצלי במקום הראשון.........

gogatsu אמר/ה...

ברכות על המגזין, נראה מבטיח!
בכל מקרה, נרשמתי כדי לראות.

הכלי הכי שימושי עבורי - זוג מספריים טובים לבדים וניירות. מתחרים איתם דבק דו"צ, עט שחור טוב וסרגל.

הגריטה-hagar am אמר/ה...

שיהיה המון בהצלחה!
הכלי הכי שימושי אצלי-
חייבת לומר שהטרימר!

Daniella אמר/ה...

מזל טוב ותודה רבה!

נהנתי לרפרף בגליון הראשון... מחכה להגיע הביתה כדי לקרוא כמו שצריך!

הלוח המתרפא הוא מבחינתי הכי שימושי...

בתיה בר און אמר/ה...

שיהיה בהצלחה.

אצלי הכל עדיין בשלב של צפיה, אז האינטרנט הוא הכלי הכי שימושי ויחיד שאני משתמשת בו.

בתיה

סוזי אמר/ה...

בהצלחה רבה רבה.
מספריים , טרימר ועוד כמה..... :O)

אנונימי אמר/ה...

אני רק מתחילה, אבל בינתיים הטרימר הכי שימושי אצלי :):):):)

בהצלחה!!!!!!

ANAT S אמר/ה...

ברכות על היוזמה

ניסיתי לחשוב על מה אני יכולה לוותר והיגעתי למסקנה שכמעט על הכל
אני מוכנה לקרוע ניירות ביד בלי צורך באמצעי חיתוך וגזירה ופינצוץ כד'.

נראה לי שהמשטח הירוק הוא הכלי היחיד שלא אוכל לוותר עליו.
משטח עבודה מעולה שעוזר גם במדידות וגם בניקיון השולחן אחר כך